خدمات

اجاره جرثقیل برای حمل کانکس

اجاره جرثقیل برای حمل کانکس

اجاره جرثقیل برای حمل کانکس یکی از خدماتی است گه توسط شرکت جرثقیل هابیل به مشتریان ارائه می شود. کانکس ها انواع مختلفی دارند و برای کاربردهای مختلفی استفاده می شوند. در این مقاله می خواهیم بررسی کنیم که برای حمل کانکس چه نوع جرثقیلی را باید اجاره کنید و کانکس هایی که قرار است در ارتفاع بلند قرار داده شود چگونه می توان آن ها را جابجا کرد؟ برای اجاره جرثقیل با مناسب ترین قیمت با جرثقیل هابیل همراه باشید.

حمل کانکس با جرثقیل

کانکس یکی از سازه های پرکاربرد است که امروزه در انواع مختلفی در بازار دیده می شود. این وسیله برای مکان هایی با عدم قابلیت ساخت استفاده می شود و در دو دسته چرخ دار و ثابت عرضه می شود. مواد اولیه به کار رفته در کانکس عموما فلز است و برای قرار دادن در موقعیت مشخص بایستی با جرثقیل جابجا شود. حمل کانکس با جرثقیل یکی از کارهایی است که توسط شرکت های اجاره جرثقیل انجام می شود.

اجاره جرثقیل برای حمل کانکس

اجاره جرثقیل برای حمل کانکس

چه کانکس هایی را می توان با جرثقیل حمل کرد؟

همانطور که بیان کردیم کانکس ها دارای انواع مخلفی هستند و با توجه به نیاز مکان مورد نظر ساخته می شود. همه ی کانکس ها را نمی توان با جرثقیل حمل کرد. در اینجا برخی از انواع این مدل را که می توانید با جرثقیل حمل کنید برای شما بیان می کنیم. کانکس های کوچک نگهبانی که ابعاد آن ها نهایتا 200*200 سانتی متر است و ارتفاع 260 متر را دارند قابل حمل با جرثقیل می باشند.

کانکس های کارگاهی با ابعاد 240*400*260 سانتی متر و کانکس های بزرگ کارگاهی با ابعاد 240*600*260 سانتی متر نیز با جرثقیل کفی دار قابل حمل می باشد. شما می توانید برای اجاره جرثقیل کفی دار کلیک کنید و یا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

چه کانکس هایی را نمی توان با جرثقیل حمل کرد؟

برخی کانکس ها به دستور خریداران در ابعاد سفارشی ساخته میشوند که حمل و نقل این نوع کانکس ها توسط جرثقیل کفی دار امکان پذیر نمی باشد. بعضی از این کانکس ها نیاز به اخذ مجوز تردد از راهنمایی و رانندگی دارند که باید این نکته را مورد توجه قرار داد.

  • کانکس های بزرگ کارگاهی که ابعاد آنها (عرض و طول) ۸۰۰×۲۵۰ سانتی‌متر می باشند و ارتفاع آن ۲۶۰ سانتی‌متر می باشند.
  • کانکس های بزرگ کارگاهی که ابعاد آنها (عرض و طول) ۱۰۰۰×۲۵۰ یا ۱۲۰۰ سانتی‌متر می باشند و ارتفاع آن ۲۸۰ سانتی‌متر می باشند.

کانکس های گفته شده را میتوان توسط تریلی حمل و نقل کرد. حمل و نقل این کانکس ها توسط تریلی محموله ترافیکی محسوب نمی شود. توجه کنید که تمام کانکس ها محموله ترافیکی محسوب نمی شوند، در واقع کانکس هایی که عرض آنها بیشتر از ۲۵۰ سانتی‌متر و ارتفاع آن بیشتر از ۲۸۰ سانتی‌متر باشد محموله ترافیکی محسوب شده و نیاز به اخذ مجوز دارند. برای اجاره تریلی نیز می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید.

اجاره جرثقیل برای حمل کانکس

اجاره جرثقیل برای حمل کانکس

اجاره جرثقیل برای حمل کانکس

جرثقیل هابیل یکی از شرکت های بزرگ در زمینه کرایه جرثقیل می باشد که هم در زمینه جرثقیل سبک و هم در زمینه جرثقیل سنگین کار می کند. شما می توانید جرثقیل مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت خدمات از جرثقیل هابیل اجاره کنید و نگرانی برای خسارات احتمالی نداشته باشید.

بیشتر بخوانید: تعرفه قیمت اجاره جرثقیل

نکات مهم پیش از اجاره جرثقیل برای حمل کانکس

برای اجاره جرثقیل برای حمل کانکس ابتدا به چند نکته توجه داشته باشیم، قبل از اجاره کردن جرثقیل باید اطلاعاتی راجبه  پرژه داشته باشید. چه اطلاعاتی نیاز است که قبل از اجاره جرثقیل به مشاوران ما باید ارایه داده شود؟

  1. فاصله کاری
    فاصله کاری چیه؟ از جایی که جرثقیل مستقر می شود تا جایی که کانکس قرار دارد را فاصله کاری میگیم.
  2. ارتفاع کاری
    از سطح زمین تا ارتفاعی  که کانکس روی آن قرار دارد را ارتفاع کاری میگیم.
  3. مزاحم کاری
    مزاحم کار به درختان و تیر برق های گفته می شود که در بین مسیر کانکس است از جایی که جرثقیل مستقر شده تا جایی که کانکس قرار دارد را مزاحم  کار می گیم.
  4. متراژ گذر خیابان
    متراژ گذر خیابان های که قرار است کانکس از آن بارگیری شود و هم متراژ گذری که قرار است کانکس به آن محل حمل شود را باید بدانید.
  5. ابعاد و وزن کانکس
    ابعاد ها متفاوت هستند  و وزن های کانکس متفاوت هستند و برای اجاره کردن جرثقیل و کفی باید وزن و ابعاد را به مشاوران اطلاع دهید.

این چند اطلاعات را قبل از اجاره کردن جرثقیل به دست بیاورید تا مشاوران ما بهتر بتوانند جرثقیل مناسب را به شما عزیزان پیشنهاد دهند.

حمل کانکس با جرثقیل در تهران

سازه های پرکاربرد که امروزه در انواع گوناگونی تولید و وارد بازار میشوند و بسیار پرکاربرد هستند کانکس میباشد. کانکس ها معمولا در مکان هایی که عدم قابلیت ساخت و ساز را دارند استفاده میشوند و به دو دسته چرخدار و ثابت تقسیم میشوند. نمونه ثابت آن ها در یک مکان به طور ثابت بدون حرکت میماند اما نمونه چرخ دارد این کانکس ها به طور مستمر در حال جابجایی هستند و مواد اولیه کانکس ها از فلز میباشد. کانکس قابل حمل است و به همین دلیل مزایای زیادی در برابر ساختمان های سنتی دارد. کانکس ها قابلیت فروش مستقل از زمین را دارند در حالی که ساختمان های سنتی وابسته به زمین و محل ساختشان هستند و چون کانکس به صورت انبوه در کارخانه ها تولید میشوند ساخت آنها بسیار سریع و به صرفه می باشد، همچنین کانکس ها مقاومت بسیار زیادی در برابر زلزله دارند.

هزینه حمل کانکس با جرثقیل

جرثقیل هابیل یکی از شرکت های اجاره انواع جرثقیل میباشد که شما عزیزان می توانید برای حمل کانکس با جرثقیل به ما مراجعه کنید. جابجایی کانکس کار چندان آسانی نمی باشد و شما عزیزان برای حمل و نقل کانکس باید از جرثقیل استفاده کنید. حال برای اینکه بدانید از کدام جرثقیل برای حمل کانکس استفاده کنید باید به وب سایت جرثقیل هابیل مراجعه کرده و در انواع آن یکی از بهترین و مناسب ترین جرثقیل ها را انتخاب کنید و حتی میتوانید با مشاوران ما با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید آنها به شما عزیزان برای انتخاب بهترین جرثقیل برای حمل کانکس راهنمایی میکنند.

هزینه حمل کانکس با جرثقیل در وهله اول وابسته به میزان وزن و حجم کانکس دارد که تعیین می کند از چه جرثقیلی برای حمل آن می بایست استفاده کنید. همچنین مقصد و مسافت آن نیز تعیین کننده هزینه حمل کانکس با جرثقیل است. برای دریافت اطلاعات دقیق می توانید با شماره 09122591675 تماس بگیرید.

نکات مهم در حمل کانکس با جرثقیل 

جهت حمل کانکس و جابه‌جایی آن با جرثقیل باید به نکاتی توجه شود که همین نکات می‌تواند هزینه جابه‌جایی را تغییر دهد.

1. بررسی وزن و ابعاد کانکس:

جهت جابه‌جایی کانکس، پیش از هر چیز، وزن کانکس باید به دقت بررسی شود تا اطمینان حاصل شود که جرثقیل مورد نظر توانایی جابجایی آن را دارد. علاوه بر این ابعاد کانکس نیز باید در نظر گرفته شود تا فضای کافی برای جابجایی و نصب وجود داشته باشد.

2. انتخاب جرثقیل مناسب:

به طور حتم ظرفیت حمل بار جرثقیل باید با  وزن کانکس مورد نظر متناسب باشد. جرثقیل باید دارای ظرفیتی باشد که نه تنها وزن کانکس را تحمل کند بلکه بتواند با در نظر گرفتن ارتفاع بلند کردن و شعاع عملیاتی آن، به خوبی عمل کند. پس نوع جرثقیل، برای حمل کانکس‌های بزرگ و سنگین اهمیت پیدا می‌کند، برای این نوع کانکس‌ها،  معمولاً از جرثقیل‌های هیدرولیکی استفاده می‌شود که توانایی بالابردن وزن‌های سنگین را دارند.

3. نصب اتصالات و مهارها:

  • مهارها و بست‌ها: کانکس باید به درستی و با استفاده از بست‌ها و مهارهای مقاوم به جرثقیل متصل شود. این امر بسیار مهم است تا کانکس به صورت ایمن از جرثقیل آویزان شود.
  • پخش وزن: اطمینان حاصل کنید که وزن کانکس به طور یکنواخت توزیع شده و فشار اضافی بر نقاط خاصی از کانکس وارد نشود. چرا که فشار اضافی در نقاطی خاص ممکن است سبب آسیب و صدمه به بدنه‌ی کانکس بشود.

>>> جهت اجاره جرثقیل در دماوند و دیگر محلات شرق تهران می‌توانید از خدمات جرثقیل هابیل استفاده کنید.

4. ایمنی در حین حمل:

  • محیط اطراف: فضای اطراف جرثقیل و مسیر حمل باید خالی و ایمن باشد. هیچ فرد یا شیء دیگری نباید در نزدیکی محل جابجایی قرار داشته باشد.
  • شرایط آب و هوایی: در شرایط باد شدید یا بارندگی، حمل کانکس می‌تواند خطرناک باشد و باید با احتیاط یا در صورت نیاز به تأخیر بیافتد.

5. جابجایی و نصب:

  • بالابردن و جابجایی: جرثقیل باید کانکس را به آرامی و با دقت از محل بلند کند و به محل مقصد منتقل کند.
  • نصب در محل جدید: پس از رسیدن به محل جدید، کانکس باید به دقت در محل مورد نظر قرار گیرد و در صورت نیاز، تثبیت شود.

 

1 دیدگاه در “اجاره جرثقیل برای حمل کانکس

  1. علی جباری گفت:

    ممنونم از مجنوعه خوبتون من حمل و نقل سنگین کانتینر هامو به جرثقیل هابیل سپردم و قیمت مناسبی هم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.