دسته‌بندی نشده

اجاره جرثقیل شمیران نو

اجاره جرثقیل شمیران نو

برای اجاره جرثقیل شمیران نو برای حمل وسایل نقلیه سبک و سنگین یا انواع ماشین آلات و مصالح ساختمانی باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید.

این نکات عبارت هستند از توجه به فاکتورهای مهمی مانند توان اسمی و ظرفیت باربرداری یا نوع دکل و کفی جرثقیل که نقش تعیین کننده در کاربری آن ها دارند.

به طور کلی از جرثقیل برای کاربردهای زیر استفاده می شود:

  • حمل خودروهای سبک
  • حمل ماشین آلات سنگین
  • جابجایی مصالح و آهن آلات
  • تخلیه و بارگیری
  • ….

با توجه به این که در شهر تهران صنایع مختلفی در حال فعالیت هستند و حجم پروژه های عمرانی و ساختمانی نسبت به سایر نقاط کشور بسیار بیشتر است، تقاضا برای اجاره جرثقیل در پایتخت بسیار بیشتر است.

برای همین جرثقیل هابیل تلاش کرده است انواع جرثقیل سبنگ و سنگین از وزن 3 تن تا بالای 40 تن را برای استفاده در هر یک از این کاربری ها فراهم کند.

برای همین در صورت نیاز به اجاره جرثقیل در تهران امکان استفاده از کلیه این تجهیزات با بهترین اپراتورها را خواهید داشت.

هزینه اجاره جرثقیل شمیران نو چقدر است؟

یکی از سوالات متداولی که بسیاری از شهروندان و پیمانکاران یا شرکت های فعال در پایتخت می پرسند، هزینه لازم برای اجاره انواع جرثقیل است.

کرایه مورد نیاز برای استفاده از این تجهیزات با توجه به توان باربرداری جرثقیل و کاربری آن مشخص می شود.

برای مثال، در مواردی که نیاز به اجاره یک جرثقیل برای حمل خودرو در شمیران نو است، به طور معمول کرایه دستگاه با توجه به طول مسیر و ساعتی یا روزانه محاسبه خواهد شد.

اما در پروژه های بلند مدت تلاش می شود ضمن توافق به کارفرما هزینه اجاره جرثقیل شمیران نو به صورت پروژه ای یا ماهانه محاسبه شود.

با این وجود، توصیه می شود حتما با توجه به نوع جرثقیل و کاربری آن اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورید.

کسب اطلاعات بیشتر: اجاره جرثقیل چیذر

انواع جرثقیل چه تفاوتی با هم دارند؟

این تجهیزات را می توان از جنبه های مختلف به چند گروه عمده دسته بندی کرد. برای مثال گروهی از جرثقیل ها در زمره جرثقیل های ثابت قرار می گیرند.

اما جرثقیل هایی که برای حمل خودرو یا کاربردهای مشابه استفاده می شوند دارای کفی بوده و متحرک هستند.

می توان مهم ترین انواع جرثقیل را به صورت زیر لیست کرد:

  • جرثقیل دارای دکل بلند

این جرثقیل ها ممکن دارای طول بوم و مشخصات مختلفی باشند. انواع جرثقیل تلسکوپی یا مدل هایی که دارای بازو هستند در زمره این تجهیزات قرار می گیرند.

  • جرثقیل کفی دار

این جرثقیل ها همان طور که اشاره شد دارای کفی بری حمل بار هستند. برای همین امکان حمل اجسام سنگین از مبدا به مقصد را دارند.

  • جرثقیل دارای کابین

این مدل ها برای حمل نفرات به ارتفاع بلند استفاده می شوند. این ارتفاع می تواند بالای ده متر نیز باشد.

با توجه به تنوع مدل های ذکر شده در بالا توصیه می شود در صورتی که نیاز به اجاره جرثقیل شرق تهران یا غرب آن برای استفاده در پروژه های مختلف دارید (همچنین در صورت نیاز به اجاره جرثقیل شمال تهران یا جنوب آن)، تلاش کنید بهترین نوع جرثقیل با دکل و طول بوم یا کفی و کابین مناسب را انتخاب کنید.

اجاره جرثقیل زیر ده تن

انواع جرثقیل خاور یا کامیونت که دارای توان 5 تن تا 7 تن هستند در زمره جرثقیل های زیر 10 تن قرار می گیرند. ممکن است شما هم نیاز به اجاره جرثقیل شمیران نو با توان های ذکر شده باشید.

به طور معمول برای حمل خودروهای سبک و اجسام دارای وزن کمتر از چند تن از این تجهیزات استفاده می شود. برای همین در صورت نیاز به استفاده از این تجهیزات در کاربری های ذکر شده به احتمال زیاد اجاره جرثقیل 7 تن مناسب ترین گزینه خواهد بود.

اجاره جرثقیل 10 تن و توان های بالاتر

اگر دستگاه هایی که دارای توان کمتر از 10 هستند به دلیل وزن بالای وسایل نقلیه یا ماشین آلات قابل استفاده نباشند، نیاز به اجاره جرثقیل 10 تن یا مدل هایی دارای توان های بالاتر (20 تن، 30 تن و …) خواهد بود.

در این موارد بهتر است با توجه به اهمیت توان اسمی و سایر مشخصات جرثقیل با کارشناسان شرکت مشورت کنید.

به طور حتم مولفه های مهمی مانند موارد زیر در زمان اجاره جرثقیل شمیران نو باید مدنظر قرار گیرند:

  • طول بوم
  • شعاع باربرداری
  • توان اسمی
  • ارتفاع باربرداری
  • ….

کسب اطلاعات بیشتر: اجاره جرثقیل اختیاریه

توصیه آخر

خوشبختانه طیف گسترده ای از تجهیزات سبک و سنگین برای استفاده توسط شهروندان و شرکت هایی که نیاز به اجاره جرثقیل شمیران نو دارند خریداری شده اند.

در صورت نیاز به استفاده از آن ها در کاربری های سنگین و پروژه هایی که در سایت های عمرانی یا ساختمانی اجرا می شوند، تلاش کنید بهترین آن ها را پس از مشاوره با کارشناسان حاضر در جرثقیل هابیل اجاره کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.