خدمات, اخبار و مقالات

اجاره جرثقیل 7 تن

اجاره جرثقیل 7 تن

اجاره جرثقیل 7 تن

جرثقیل 7 تن یکی از کاربردی ترین جرثقیل هایی است که در بسیاری از کاربردها قابل استفاده است. برای همین است که در بسیاری از نقاط کشور شاهد استفاده از آن ها هستیم. کوچکترین کارها مانند نصب لوستر، جابجایی وسیله های با تناژ پایین، نصب بنر تبلیغاتی، ساخت و ساز و … همگی نیاز به جرثقیل 7 تن دارند.

ممکن است شما هم نیاز به استفاده از این تجهیزات داشته باشید. در این بخش قصد داریم در رابطه با نحوه اجاره جرثقیل 7 تن به صورت اجمالی نکاتی را بیان کنیم. همچنین اشاره ای به عوامل موثر بر روند اجاره جرثقیل خواهیم داشت. با جرثقیل هابیل همراه باشید.

جرثقیل 7 تن چه مشخصاتی دارد؟

جرثقیل ۷ تن یک جرثقیل دکل بلند و بدونه کفی میباشد و یکی از پرکاربرد ترین جرثقیل در تهران میباشد. جرثقیل ۷ تن ۲۱ متر دکل دارد و جیم ان ۷ متر میباشد که با اخرین تلسکوپ دکل توانسته ۵۰۰ کیلو بار را جابه جا کند ، و با اولین تلسکوپ دکل ۴.۹۰۰ کیلو بار را میتواند بلند کند ، این جرثقیل با جیم هم میتواند ۳۰۰ کیلو با را جابه جا کند یعنی با ۲۸ متر دکل اینکار را انجام دهد. جدول بار این دستگاه را در بخش های بعدی برای شما قرار داده ایم که می توانید آن را مشاهده کنید.

کاربرد جرثقیل 7 تن چیست؟

امروزه ساختمان های متعددی هستند که نیاز به استفاده از بالابر و یا جرثقیل برای اتمام پروژه ساخت دارند. هر یک از این ساختمان ها ممکن است نیاز به نصب انواع سازه فولادی و بتنی داشته باشند و یا این که برای مقاصد دیگر نیاز به اجاره جرثقیل برای پیشبرد عملیات ساخت  تکمیل آن ها باشد.

اما کاربردهایی که باعث می شوند نیاز به اجاره جرثقیل 7 تن داشته باشیم بیش از پیشبرد عملیات پروژه های عمرانی است. برای همین تلاش شده است در زیربخش های بعد در ارتباط با کاربری های جرثقیل 7 تنی به طور مفصل صحبت شود.

جرثقیل 7 تن برای نصب تابلو تبلیغاتی

یکی از دلایلی که ممکن است افراد نیاز به اجاره جرثقیل 7 تن داشته باشند نصب تابلوهای تبلیغاتی می باشد. شاید در سطح شهرهای بزرگی مانند تهران و یا هر یک از شهرهای دیگر شاهد انواع تابلوهای تبلیغاتی بوده اید. بسیاری از این تابلوها دارای ابعاد و وزن سنگینی هستند. برای همین است که نیاز به بالابر و یا جرثقیل به منظور بالا بردن و نصب آن ها می باشد.

اجاره جرثقیل 7 تن به منظور نصب انواع تابلوهای تبلیغاتی یکی از کاربری هایی است که در سطح شهرهای بزرگ مانند تهران باعث افزایش تقاضا برای این تجهیرات شده است.ئحتی در شهرهای کوچ و روستاها یا جاده های بین شهری نیز ممکن است این جرثقیل ها مورد نیاز باشند. شرکت های بزرگی هستند که با اجاره جرثقیل 7 تن و نصب تابلوهای تبلیغاتی اقدام به معرفی خود به مردم در سطح جامعه هدف (داخل شهرها یا در مسیرهای ارتباطی و …)  می کنند.

در مناسبت ها و ایام خاص نیز ممکن است نیاز باشد تابلوهایی برای اطلاع رسانی نصب شوند. در این هنگام نیز انواع بالابر و یا جرثقیل برای نصب تابلوهای مناسبتی در ایام خاص مورد استفاده قرار می گیرد.

جرثقیل 7 تن برای نصب تابلو تبلیغاتی

جرثقیل 7 تن برای نصب تابلو تبلیغاتی

جرثقیل 7 تن برای نصب انواع سازه فلزی

سازه های فلزی از جمله سازه هایی هستند که دارای وزن بالایی هستند و برای ساخت آن ها از قطعاتی استفاده می شود که به طور معمول فولادی می باشند. اجاره جرثقیل 7 تن می تواند کمک زیادی به تسهیل فرایند بالا بردن قطعات فولادی یا فلزی بنماید. برای همین یکی از مواردی که باعث می شود تقاضا برای  اجاره جرثقیل 7 تن بالا باشد نصب همین سازه ها می باشد.

اجاره جرثقیل 7 تن برای ساختمان

یکی دیگر از مواردی که ممکن است نیاز به استفاده از جرثقیل باشد، نصب اسکلت فلزی ساختمان هایی می باشد که دارای چندین طبقه هستند.

البته به یاد داشته باشید که ساختمان ها و برج های مسکونی و یا اداری ممکن است طبقات متعددی داشته باشند و برای هر یک از آن ها نیاز به جرثقیل با توان خاص و طول دکل مشخص باشد. اما در هر صورت در موارد متعددی امکان اجاره جرثقیل 7 تن و استفاده از آن برای نصب اسکلت فلزی ساختمان ها وجود دارد.

خارج کردن لودر یا انواع وسایل نقلیه از خاک

یک کاربرد شایع دیگر که باعث نیاز به جرثقیل می شود زمانی است که یک بیل مکانیکی یا هر وسیله نقلیه دیگری در خاک یا در گودالی گیر کرده باشد. در این مواقع اگر با روش های ساده نتوان خودرو و یا وسیله نقلیه را از خاک یا گودال خارج کرد، ممکن است اجاره جرثقیل 7 تن بتواند مشکل شما را حل کند. در مواردی نیز نیاز به جرثقیل با توان بیشتر است که باید تمهیدات لازم در مورد آن اندیشیده شود.

جرثقیل 7 تن برای نصب پل راهسازی

در راهسازی نیز مانند پروژه های ساختمانی امکان استفاده از انواع جرثقیل وجود دارد. برای مثال یکی از کاربری های این تجهیزات در ساخت پل هایی است که در راهسازی استفاده می شوند.

این پل ها برای تسهیل عبور و مرور مهم هستند. برای همین کمکی که انواع جرثقیل در اتمام عملیات ساخت آن ها می کند قابل انکار نیست.

جرثقیل 7 تن برای انتقال مصالح

انتقال مصالح یا خاک کشی یکی از کاربری هایی است که ممکن است برای انجام آن باعث نیاز به اجاره جرثقیل 7 تن باشد.

اجاره جرثقیل 7 تن

اجاره جرثقیل 7 تن

به طور حتم حمل و نقل یا انتقال انواع تجهیزات، کالا، محصولات و موادی که دارای وزن بالایی هستند، نیاز به استفاده از تجهیزات مکانیکی دارد و بالابرها و جرثقیل ها از جمله تجهیزاتی هستند که بدون استفاده از آن ها امکان انجام عملیات مذکور وجود نخواهد داشت.

در بخش های قبل به تعدادی از کاربری های مهمی که باعث می شود نیاز به استفاده از انواع جرثقیل داشته باشیم ذکر شدند. اما دلایلی که باعث می شوند نیاز به اجاره جرثقیل 7 تن داشته باشیم بیش از موارد ذکر شده هستند.

برای مثال می توان به عملیات مونتاژ یا دمونتاژ کردن تجهیزاتی مانند جرثقیل برجی اشاره کرد. یا به کاربردهایی مانند نصب چیلر اشاره نمود که در موارد زیادی دیده می شود که نیاز به اجاره جرثقیل 7 تن دارد.

نحوه کار جرثقیل 7 تن

کارهایی که  جرثقیل ۷ تن  یا جرثقیل دکل بلند انجام میدهد به این شکل میباشد ؛ جرثقیل در یک مکان معین و مشخص مستقر شده و بار را برداشته و بار را به مکان موردنظر قرار میدهد، و کار های دیگر آن تخلیه بار و بارگیری نصب اسکلت و جرثقیل سبدار  میباشد.

انتخاب جرثقیل باید با توجه به نیاز و توان باربرداری آن باشد. شاید به خوبی می دانید که هر یک از جرثقیل ها دارای ظرفیت متفاوتی است.

برای همین ممکن است به جای اجاره جرثقیل 7 تن نیاز به استفاده از یکی از جرثقیل های دیگر با ظرفیت و مشخصات مطلوب باشد.

از سوی دیگر توجه داشته باشید که کالاها، محصولات و تجهیزاتی که باید توسط یک جرثقیل جابجا شوند دارای ابعاد و وزن های متفاوتی هستند. برای همین باید از جرثقیل با طول دکل و توان کافی برای انجام عملیات مذکور استفاده کرد.

برای همین پاسخ به سوال بالا روشن است: اجاره جرثقیل 7 تن برای همه کاربری ها مناسب نیست و ممکن است که شما نیاز به اجاره جرثقیل با ظرفیت و توان های بالاتر داشته باشید.

یک گزینه برای جابجا کردن بارهای دارای وزن بالا که در این مواقع کمک خواهد کرد اجاره جرثقیل 20 تن است (که دارای ظرفیت بیشتری در مقایسه با جرثقیل های 7 تنی می باشد).

اما اگر توان مورد نیاز و وزن و مشخصات بار به گونه ای باشد که نیاز به جرثقیل با توان بالاتر باشد، ممکن است نیاز به اجاره جرثقیل 35 تن (و جرثقیل های با توان های بالا با مشخصات مطلوب) باشد.

لازم به ذکر است که امروزه جرثیل هایی با ظرفیت های چند صد تن نیز ساخته و طراحی شده اند که در کاربردهای ویژه امکان استفاده از آن ها وجود دارد. اگرچه کاربردهای این تجهیزات محدودتر می باشد.

نکات مهم اجاره جرثقیل هفت تن

توان باربرداری جرثقیل ها بسیار مهم است. برای همین باید هنگام اجاره جرثقیل 7 تن توجه داشته باشید که بین طول دکل و توان باربرداری آن رابطه مستقیم وجود دارد.

لازم به ذکر است جرثقیل هایی که دارای توان کمتری هستند، ابعاد کوچک تری دارند. یکی از مهم ترین مشخصات این تجهیزات نیز طول دکل آن است (اطلاعات لازم در این زمینه از سوی دارندگان این تجهیزات که قصد ارائه خدمات به دیگران دارند در اختیار شما قرار خواهد گرفت).

اجاره جرثقیل 7 تن

اجاره جرثقیل 7 تن

هزینه اجاره جرثقیل 7 تن

هزینه ای که برای اجاره جرثقیل 7 تن باید پرداخت شود تابع فاکتورهای متعددی است. یکی از این فاکتورها مدت زمانی است که جرثقیل را اجاره می کنید. هر چه مدت زمان اجاره این تجهیزات بیشتر باشد، هزینه بیشتری برای اجاره آن ها لازم خواهد بود.

در صورتی که اجاره جرثقیل 7 تن پاسخگوی نیازهای شما باشد، بهترین گزینه برای انتخاب است. لازم به ذکر است که وزن جرثقیل های 7 تنی بالا بوده و در ساخت آن ها از تجهیزات متعددی استفاده شده است، برای همین است که هزینه خرید این تجهیزات نسبتا بالا است و این امر باعث می شود که هزینه اجاره آن ها نیز متاثیر از قیمت جرثقیل باشد.

البته ممکن است کاری که برای آن اقدام به اجاره جرثقیل 7 تن می کنید نیز بر روی هزینه ای که باید پرداخت شود تاثیر داشته باشد. برای مثال ممکن است هزینه لازم برای اجاره جرثقیل 7 تن برای نصب اسکلت فلزی با هزینه لازم برای اجاره آن و خارج کردن وسایل نقلیه از خاک یا گودال متفاوت باشد.

نکته: توان باربرداری جرثقیل 7 تنی و قیمت خرید آن از توان باربرداری و قیمت خرید جرثقیل های 20 تنی یا 35 تن کمتر است، برای همین هزینه ای که برای اجاره آن باید پرداخت شود کمتر خواهد بود.

بهتر است در هر یک از این موارد مشاوره های لازم را داشته باشید تا اطلاع دقیق تری از میزان هزینه ای که باید پرداخت شود به دست آورید.

قیمت اجاره جرثقیل 7 تن

  • کارکرد یک روز کار ۷ تن (۷ ساعت): ۸.۰۰۰.۰۰۰
  • ورودی جرثقیل ۲ الی ۵ ساعت اولیه: ۵.۰۰۰.۰۰۰
  • به ازای هر ساعت معطلی: ۷.۰۰.۰۰۰
  • به ازای هر ساعت کار کرد: ۱.۰۰۰.۰۰۰
  • بار های تک قلاب و سبک بدون معطلی: ۳.۰۰۰.۰۰۰
  • بار های چند قلاب بدون معطلی: ۳.۰۰۰.۰۰۰ الی ۵.۰۰۰.۰۰۰
  • تخلیه تریلی (فقط): ۴.۵۰۰.۰۰۰
  • تخلیه تریلی میلگرد: ۴.۵۰۰.۰۰۰

جدول بار جرثقیل 7 تن

مشتریان عزیز اگر جدول بار را تا بحال مشاهده نکرده اید از قسمت اموزش خواندن جدول بار جرثقیل استفاده کنید.

جدول بار جرثقیل 7 تن

جدول بار جرثقیل 7 تن

اجاره جرثقیل 7 تن از جرثقیل هابیل

یکی از شرکت های بزرگ در زمینه اجاره جرثقیل 7 تن شرکت جرثقیل هابیل می باشد که چندین سال است در این زمینه فعالیت می کند و کیفیت کاری آن بسیار بالاست. اگر قصد اجاره جرثقیل دارید و می خواهید با یک شرکت معتبر و معتمد در ارتباط باشید می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید و اطلاعات لازم را از جرثقیل هابیل کسب کنید.

قیمت کرایه جرثقیل 7 تن در تهران

یکی از مهم ترین چالش ها در مورد اجاره انواع جرثقیل 7 تن می باشد. جرثقیل ها انواع مختلفی دارند و برای اجاره آن ها می بایست اطلاعات اولیه به شرکت خدمات دهنده اجاره انواع جرثقیل 7 تن بدهید. برای استعلام قیمت اجاره جرثقیل 7 تن لازم است اطلاعات زیر را در احتیار شرکت مورد نظر قرار دهید.

  • فاصله زمانی بین محل پروژه شما با شرکت ارائه دهنده خدمات جرثقیل ۷ تن
  • موقعیت فیزیکی محیط ( زمین محل استقرار جرثقیل و جک های آن از نظر استحکام و وجود موانعی مانندکابل های برق، لوله های گاز و مواردی از این قبیل)
  • مشخصات کامل جسم یا اجسامی که قرار است جابه جا شوند به لحاظ نوع آن جسم، طول، عرض، ارتفاع و وزن آنها
  • مشخصات مکانی که قرار است در آنجا این اجرام جابه جا شوند ( ارتفاع ساختمان، فاصله جرثقیل با سازه مورد نظر و ….

اینها مطالبی هستند که شما در هنگام کرایه جرثقیل ۷ تن به عنوان اطلاعات اولیه می بایست در اختیار ارائه دهنده خدمات جرثقیل بگذارید، تا از این طریق بتوانید قیمت اجاره جرثقیل ۷ تن را دریافت نمائید. اما اگر برای شما دانستن این اطلاعات به هر دلیلی مقدور نبود جای هیچ گونه نگرانی از این بابت نیست، شما میتوانید با گرفتن مشاوره از مجموعه جرثقیل هابیل و صحبت با مشاوران ما مراحل اجاره جرثقیل ۷ تن را به راحتی و بدون دغدغه پشت سر بگذارید.

اجاره جرثقیل 7 تن کابین دار

جرثقیل های کابین دار به منظور بلند کردن اجسام سنگین استفااده می شود. از این رو اجاره جرثقیل 7 تن کابین دار برای حمل اجسام استفاده می شود. این نوع جرثقیل برای نصب بیلبوردهای تبلیغاتی، نصب چیلر، برپایی سازه های فلزی و … استفاده می شود. بدین ترتیب می‌توانید در زمان کرایه جرثقیل ۷ تن برحسب نیازتان به معامله یکی از این موارد بپردازید و به مدد آن انواع امور شهری و برون‌شهری را به انجام رسانید.

اجاره جرثقیل 7 تن کفی دار

در مقابل اجاره جرثقیل ۷ تن در تهران از نوع کفی‌دار بیشتر برای اموری به کار می‌رود که نیاز به جابه‌جایی بوده و قرار نیست، جرثقیل درجایی ثابت و بدون حرکت به فعالیت بپردازند. بدین ترتیب جرثقیل کفی را به خدمت گرفته و انواع باربرداری‌ها و باربری‌ها را به مدد حضور آنها سهولت می‌بخشند. حمل بلوک‌های سیمانی، جابه‌جایی خودروها، حمل تیرآهن‌ها، انتقال مصالح ساختمانی و هرگونه کار که با حمل‌ونقل اجسام سنگین در ارتباط است، از عهده این جرثقیل‌ها به‌خوبی برمی‌آید.

خدمات جرثقیل 7 تن کفی دار

در مقابل اجاره جرثقیل ۷ تن در تهران از نوع کفی‌ دار بیشتر برای اموری به کار می‌رود که نیاز به جابه‌جایی بوده و قرار نیست، جرثقیل در جایی ثابت و بدون حرکت به فعالیت بپردازند. بدین ترتیب جرثقیل کفی را به خدمت گرفته و انواع باربرداری‌ ها و باربری‌ ها را به مدد حضور آنها سهولت می‌ بخشند. حمل بلوک‌ های سیمانی، جابه‌جایی خودروها، حمل تیرآهن‌ ها، انتقال مصالح ساختمانی و هرگونه کار که با حمل‌ و نقل اجسام سنگین در ارتباط است، از عهده این جرثقیل‌ ها به‌ خوبی بر می‌ آید.

 مشخصات ظاهری جرثقیل 7 تن

در این بخش می خواهیم مشخصات ظاهری جرثقیل 7 تن را بررسی کنیم تا با اطلاعات کافی اقدام به اجاره جرثقیل نمایید.

  • طول ۸ متر
  • عرض ۲/۴۰ سانتی‌متر
  • وزن جرثقیل ۴ تن و ۹۰۰ کیلوگرم
  • ارتفاع ماشین بیش از ۳ متر
  • طول دکل ۲۱ متر
  • وزن ماشین بیش از ۸ تن
  • جیم ۷ متر
  • ارتفاع جرثقیل ۳٫۴۰ سانتیمتر

اجزای تشکیل دهنده جرثقیل 7 تن

اجزای تشکیل‌ دهنده جرثقیل ۷ تن بسیار گسترده است. همین ترکیب عالی و کم‌ نظیر توانسته در ابعاد کم به این ماشین‌ها قدرت ارائه یک عکس‌ العمل عالی را در مواجه با صحنه‌ های سهمگین و سخت بدهد. از مهم‌ترین اجزای تشکیل دهنده این جرثقیل‌ها می‌توان به قلاب، تلسکوپ، وینج و جک‌های تعادلی اشاره نمود که همگی از اجزای هیدرولیک جرثقیل‌ها به شمار می‌روند.

ولی اجزای فنی جرثقیل ۷ تن شامل موارد دیگری است که آشنایی با آن در انتخاب صحیح تا حد زیادی کمکتان می‌کند. سیلندر بالابر بوم، چرخ‌دنده، موتور، قطع کن الکتریکی، بوم افزایشی و سیم بکسل فقط بخش کوچکی از اجزای فنی جرثقیل ۷ تن هستند که توانایی اجرای عملیات را به این ماشین‌ها می‌دهند.

نکات مهم در مورد اجاره جرثقیل 7 تن

بهتر است قبل از اینکه اقدام به کرایه جرثقیل کنید، اطلاعات کاملی درباره بار، وزن و موقعیت بار خود داشته باشید. چرا که این نکات می‌تواند در روند پروژه شما تأثیرگذار باشد.

  • شما باید اطلاعات دقیقی درباره پروژه خود داشته باشید. مثلاً بدانید تا چه ارتفاعی می‌خواهید برای پروژه خودکار کنید و باری که قرار است با جرثقیل جابه‌جا شود چقدر است.
  • بهتر است چند روز قبل از نیاز به جرثقیل، اقدام به اجاره جرثقیل کنید.
  • اگر هم اطلاعات کافی درباره پروژه ندارید، هیچ مشکلی وجود ندارد. فقط کافی است با ما تماس بگیرید تا دراسرع‌وقت کارشناسان ما سر پروژه شما حاضر شوند و اطلاعات دقیق و کاملی از جرثقیلی که نیاز دارید را به شما بدهند.
  • جرثقیل‌های هفت‌ تن کفی بر روی کامیونت با تناژ بالا و معمولاً روی بنز ۱۰ تن نصب می‌شوند؛ بنابراین بهتر است علاوه بر چک کردن دستگاه جرثقیل و کفی آن، از سلامت خود ماشین نیز مطمئن شوید.
  • در هنگام اجاره جرثقیل۷تن، بهتر است به داشتن جک در آن دقت کنید. چرا که هنگام بارگیری و استفاده از جرثقیل ممکن است زیر جرثقیل خالی شود و اتفاقات ناگواری بیفتد. همچنین دقت کنید زیر فضای جک، خاک نرم نباشد که باعث ایجاد رانش زمین شود.
  • یکی از مهم‌ترین فاکتورهای دیگر در اجاره جرثقیل هفت‌تن، تسلط اپراتور به کارکردن با جرثقیل است. چراکه اگر اپراتور ناشی باشد ممکن است خسارات جبران‌ناپذیری به بار شما و خود دستگاه جرثقیل بزند. شرکت جرثقیل هابیل با داشتن کادری مجرب بهترین اپراتورها را برای شما به ارمغان می‌آورد که با به‌کارگیری آنان نگران شرایط ایمنی و پروژه خود نخواهید بود.

قیمت جرثقیل 7 تن کابین دار

شاید بار ها برای شما عزیزان پیش آمده باشد که در پروژه های عمرانی و ساختمانی خود نیاز بسیار زیادی به جرثقیل داشته باشید ولی ندانید از کجا و با چه قیمتی تهیه کنید. همانطور که میدانید جرثقیل ها بزرگ و دارای طول و عرض زیادی هستند که در درون شهر به سختی جابه جا میشوند. یکی از مهم ترین مواردی که در اجاره جرثقیل باید برای شما عزیزان بسیار مهم باشد این است که جرثقیل بتواند در تمام شهر ها حرکت کند. یکی از پرکاربرد ترین جرثقیل ها در بین تمام جرثقیل های موجود جرثقیل 7 تن کابین دار میباشد.

قیمت جرثقیل 7 تن کابین دار

قیمت جرثقیل 7 تن کابین دار

که با دکل بلند و کابینی که دارد می تواند برای پروژه های عمرانی شما بسیار مناسب باشد. این جرثقیل انواع مختلفی دارد که یکی از آنها همان کابین دار و یکی کفی میباشد. این جرثقیل کاربرد های زیادی دارد که از نمونه کاربرد هایش میتوان به نصب چیلر، گودبرداری، نصب قطعات مختلف در سازه ها و… اشاره کنیم. جرثقیل 7 تن کفی دار برای جابه جا کردن اجسامی تا وزر 400 تن و 900 کیلوگرم مناسب است.قیمت جرثقیل 7 تن کابین دار با توجه به ویژگی هایی که دارد و کاری که انجام میدهد متنوع است.

شما عزیزان باید قبل از اینکه به اجاره بپردازید نوع جرثقیل و کاری که می خواهد انجام دهد ر مشخص کنید تا هنگام اجاره قیمت دقیقی را از ما دریافت کند. جهت دانستن قیمت جرثقیل 7 تن کابین دار و اجاره جرثقیل میتوانید به وب سایت جرثقیل هابیل مراجعه کنید.

جرثقیل 7 تن دکل بلند

نام دیگر جرثقیل 7 تن دکل بلند جرثقیل دو کابین نیز میباشد. این جرثقیل با کاربرد خود توانسته در دل تمام نیازمندان جرثقیل جا باز کند. این جرثقیل ظرفیت 4900 کیلو گرم و تغییر طول 21 متر مربع را دارد و به این دلیل است که قدرت مانور خوب و ارتفاع قابل قبول بوم برای جابجایی و حمل و نقل  بار سنگین را در محیط هایی مثل صنعتی و ساختمانی را دارد.

دکل بلند جرثقیل 7 تن  ارتفاع های بالایی را پوشش میدهد و شما عزیزان به راحتی می توانید بارگیری و همچنین تخلیه بار را در ارتفاعات بالا فراهم سازد. این جرثقیل کاربرد های مختلفی از جمله نصب شیشه، حمل یخچال و چیلر صنعتی، تیر ریزی، نصب مسجد و گنبد را دارد. همچنین میتواند در فضا های بزرگ و باز مورد استفاده قرار بگیرد و شما عزیزان بدون دردسر بتوانید از کاربرد منحصر به فرد این جرثقیل استفاده نمایید. اجاره این جرثقیل به دلیل قابلیت های خوبی که دارد خیلی مورد توجه کاربران قرار گرفته است و ابزار بسیار مهمی برای صنایع مختلف میباشد مانند صنایع ساختمانی ، معدنی، حمل و نقل، و…

اجاره جرثقیل هفت تن

اجاره جرثقیل هفت تن

اجاره جرثقیل هفت تن

جرثقیل هفت تن یکی از پرکاربردترین جرثقیل ها در تهران و شهر های مختلف می باشد. این جرثقیل به لطف دکل بلند خود برای پروژه های ساختمانی که نیاز به کار در ارتفاع دارند بسیار مناسب است. این نوع جرثقیل دارای طول 21 متر بوده و قابلیت جابجایی بارهایی تا وزن 4 تن و 900 کیلوگرم را دارد. بنابراین با اجاره جرثقیل هفت تن قادر خواهید بود بارهایی با وزن های مختلف را در ارتفاع زیاد جابه جا کنید. جرثقیل های 7 تن انواع مختلفی دارند.

به عنوان مثال این نوع جرثقیل ها در دو نوع هفت تن و 7 تن کابین دار در بازار موجود هستند و شما می توانید از هر کدام از این جرثقیل های هفت تن را اجاره کنید. مهم ترین نکته ای که در اجاره این نوع جرثقیل ها وجود دارد این است که شما عزیزان بدانید برای چه کاری به این جرثقیل نیاز دارید تا بتوانید این موارد را به مشاوران ما شرح دهید و آنها به شما جرثقیل های مناسب را معرفی کنند. جهت اجاره جرثقیل هفت تن میتوانید به وب سایت جرثقیل هابیل مراجعه کنید و یا با شماره های درج شده در وب سایت با مشاوران ما در تماس باشید.

6 دیدگاه در “اجاره جرثقیل 7 تن

  1. احمد گفت:

    سلام وقت بخیر جرثقیل 7 تن رو پاکدشت می فرستین؟

    1. زهرا کوروشی گفت:

      سلام وقت بخیر با شماره 09122591675 تماس بگیرید

  2. یوسف گفت:

    سلام خسته نباشید ممنونم از اینهمه کامل بودن محتوا واقعا اطلاعات لازم رو کسب کردم.

  3. عباس گفت:

    سلام خسته نباشید ممنون از شرکت خوب هابیل

  4. علی موسوی گفت:

    وقت بخیر، امکان اجاره جرثقیل برای سمت راه آهن هم هست ؟

  5. hosseini گفت:

    شما برای پروژه‌های ساختمانی کوچک جرثقیل اجاره می‌دین یا فقط برای پروژه‌های بزرگ ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.