اخبار و مقالات, خدمات

اجاره جرثقیل آهنگ

اجاره جرثقیل آهنگ

در صورتی که نیاز به اجاره جرثقیل آهنگ داشته باشید، می توانید پس از دریافت مشاوره آنلاین، امکان کرایه بهترین مدل جرثقیل را برای هر یک از کاربردهای زیر داشته باشید:

  • پیشبرد پروژه های عمرانی
  • حمل انواع خودروی شخصی
  • حمل وسایل نقلیه سنگین
  • حمل انواع ماشین آلات و تجهیزات صنعتی
  • نصب انواع چیلر
  • ….

دلیل نیاز به اجاره جرثقیل در تهران چیست؟

امروزه به دلیل توسعه استفاده از ماشین آلات سنگین و سبک زندگی مدرن نیاز به استفاده از تجهیزاتی مانند جرثقیل برای حمل یا بلند کردن آن ها در کاربردهای مختلف می باشد.

علاوه بر این، در پروژه های عمرانی و سایت های ساختمانی نیاز به استفاده از این تجهیزات برای حمل مصالح ساختمانی و قطعات فولادی یا انواع تیر اهن و اشیای سنگین است.

برای همین جرثقیل هابیل تلاش کرده است انواع جرثقیل ثابت و متحرک را برای استفاده در این کاربری ها خریداری کند.

شما می توانید در صورت نیاز به اجاره جرثقیل آهنگ یا هر یک از نقاط کلان شهر تهران پس از تماس با کارشناسان دفتر اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست اورده و امکان اجاره جرثقیل در کوتاه ترین زمان ممکن را داشته باشید.

اجاره جرثقیل آهنگ 2

اجاره جرثقیل آهنگ 2

هزینه لازم برای اجاره جرثقیل آهنگ چقدر است؟

اجاره جرثقیل با توجه به فاکتورهای لیست شده در زیر می تواند در بازه کمتر از چند میلیون تا بیش از ده میلیون باشد. برای همین بهتر است در مورد هزینه لازم برای اجاره جرثقیل آهنگ با کارشناسان حاضر در دفتر تماس بگیرید.

·       نوع جرثقیل

در صورت نیاز به اجاره جرثقیل در تهران باید توجه داشته باشید که انواع جرثقیل با توجه به کاربری و توان اسمی خود کرایه متفاوتی برای اجاره و استفاده در کاربری های مختلف خواهند داشت. برای مثال، برخی از انواع جرثقیل با توجه به دارا بودن کفی برای حمل خودروهای شخصی یا سایر وسایل نقلیه و ماشین آلات مناسب هستند.

این در حالی است که برخی از مدل‌های جرثقیل برای استفاده در سایت های عمرانی طراحی و ساخته شده اند. این امر باعث شده است که هزینه اجاره انواع جرثقیل در شباهنگ با توجه به نوع آن ها و کاربری هر یک متفاوت باشد.

·       مدت زمان اجاره جرثقیل

در کاربردهایی (مانند نیاز به حمل خودرو)، ممکن است که شهروندان محترم نیاز به اجاره جرثقیل آهنگ برای کمتر از چند ساعت یا مسیر چند کیلومتری داشته باشند. در این موارد هزینه لازم برای استفاده از این تجهیزات به مراتب کمتر از هزینه کرایه جرثقیل برای پروژه های عمرانی یا در محل سایت های ساختمانی خواهد بود.

به طور کلی می توان هزینه اجاره جرثقیل آهنگ را به صورت زیر محاسبه کرد:

  • ساعتی
  • روزانه (یا شیفت کاری)
  • هفتگی
  • پروژه ای

آیا هزینه اجاره جرثقیل در تهران در مناطق مختلف تفاوت دارد؟

خیر. به طور معمول تعرفه ها تفاوت زیادی ندارد. به عنوان مثال تفاوتی بین هزینه لازم برای کرایه جرثقیل در شرق تهران و کرایه استفاده از این تجهیرات در بخش های دیگر پایتخت وجود ندارد.

حتی در صورت نیاز به اجاره جرثقیل شمال تهران نیز تعرفه ارائه این خدمات مشخص است و با توجه به توان جرثقیل و کاربری مدنظر یا مدت زمان کرایه دستگاه محاسبه خواهد شد.

کمترین اجاره جرثقیل 7 تن چقدر است؟

با توجه به تقاضای بالایی که برای اجاره جرثقیل 7 تن در بخش های مختلف تهران وجود دارد، برخی از شهروندان به دنبال شرکت ها و دفاتر ارائه دهنده خدمات کرایه این نوع جرثقیل با کمترین هزینه هستند.

ممکن است شما هم نیاز به اجاره جرثقیل آهنگ با ظرفیت 7 تن داشته باشید. در این صورت تلاش خواهد شد کمترین کرایه ممکن (با توجه به نرخ های تعیین شده) از متقاضیان دریافت شود.

لازم است اشاره شود که این مدل به دلیل امکان حمل اجسام و ماشین آلات تا وزن چند تن کاربری گسترده ای در سطح کلان شهر تهران دارد. برای همین است که تقاضای بیشتری برای اجاره آن برای کاربری هایی مانند حمل وسایل نقلیه و دستگاه ها و ماشین آلات مختلف وجود دارد.

–        جرثقیل 5 تن

این مدل نیز یکی دیگر از مدل هایی است که برای پیشبرد امور نیمه سنگین مناسب است. با این وجود تفاوت زیادی بین هزینه کرایه این دستگاه و جرثقیل 7 تن وجود ندارد. برای همین در صورت نیاز به اجاره جرثقیل آهنگ امکان کرایه هر یک از این مدل ها را خواهید داشت.

به چه دلایلی نیاز به اجاره جرثقیل 10 تن یا اجاره جرثقیل آهنگ با توان بالاتر است؟

اجاره جرثقیل 10 تن برای پیشبرد اموری سنگین (که در آن نیاز به حمل یا بلند کردن اشیا و اجسام تا وزن 10 تن است) می تواند بهترین گزینه باشد. مدل های دارای توان بالاتر مانند جرثقیل 20 تن و 30 تن نیز هر یک با توجه به مشخصات دکل خود برای پروژه های خاصی قابل استفاده هستند. به طور حتم مشاوره های لازم و اطلاعات تکمیلی به متقاضیان اجاره جرثقیل آهنگ پس از تماس با کارشناسان داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.