اخبار و مقالات, خدمات

اجاره جرثقیل اختیاریه

اجاره جرثقیل اختیاریه

امکان اجاره جرثقیل اختیاریه به دو صورت کوتاه مدت و بلند مدت برای استفاده در پروژه های ساختمانی و عمرانی یا برای حمل خودرو و وسایل نقلیه سبک و سنگین وجود دارد.

برای همین به عنوان یک شهروند یا شرکت عمرانی که نیاز به کرایه جرثقیل برای کاربری های سنگین دارد می توانید ضمن تماس با کارشناسان حاضر در دفاتر کرایه این تجهیزات اطلاعات جامعی در مورد نحوه ارائه خدمات اجاره جرثقیل در تهران و هزینه آن به دست آورید.

لازم به ذکر است جرثقیل هابیل یکی از شرکت های معتبری است که امکان ارائه این خدمات (به افرادی که نیاز به اجاره جرثقیل شرق تهران یا اجاره جرثقیل شمال تهران و کلیه بخش های پایتخت دارند) را خواهد داشت.

برای همین می توانید برای حمل اجسام و ماشین آلات سنگین یا مصالح ساختمانی در اختیاریه یا کلیه بخش های پایتخت ضمن تماس و مشاوره با کارشناسان امکان کرایه آن ها را داشته باشید.

اجاره جرثقیل اختیاریه برای حمل خودرو

به طور معمول شهروندان محترم در اختیاریه نیاز به اجاره کوتاه مدت جرثقیل برای حمل انواع خودروی سواری و وانت دارند.

لازم به ذکر است در این موارد یکی از جرثقیل های دارای توان باربرداری زیر ده تن به طور معمول برای حمل خودروهای شخصی مناسب است.

برای همین در این کاربردها اجاره جرثقیل خاور یا جرثقیل 7 تن از بهترین گزینه هایی است که هزینه اجاره آن برای حمل انواع وسیله نقلیه بسیار کمتر خواهد بود. البته برای حمل وسایل نقلیه سنگین نیاز به جرثقیل 10 تن یا ظرفیت های بیشتر خواهد بود.

آیا جرثقیل با توان حمل بار نزدیک به پنجاه تن در تهران وجود دارد؟

بله. لازم است اشاره شود که شرکت های معتبر تولید کننده ماشین آلات سنگین در چند سال گذشته جرثقیل هایی با توان نزدیک به 50 تن را طراحی و ساخته اند که برای کاربردهای بسیار سنگین امکان استفاده از آن ها وجود دارد.

شما هم می توانید در صورت نیاز به اجاره جرثقیل اختیاریه از جرثقیل های زیر ده تن تا بالای  40 تن را برای کاربری های مختلف مورد استفاده قرار دهید. البته این کاربردها خاص هستند و به طور معمول مردم عادی نیازی به جرثقیل های دارای توان 50 تن ندارند.

اجاره جرثقیل اختیاریه با دکل بلند

جرثقیل های دارای دکل بلند برای استفاده از پروژه های ساختمانی مناسب هستند. برای همین در ساخت واحدهای چند طبقه به کار می روند. البته در بسیاری از پروژه های عمرانی مانند ساخت پل نیز ممکن است نیاز به انواع جرثقیل با دکل بلند باشد.

برای همین تقاضا برای استفاده از این جرثقیل ها کمتر از جرثقیل های حمل خودرو است. در این کاربردها بیشتر شرکت های ساختمانی و عمرانی هستند که نیاز به اجاره جرثقیل دارند.

اجاره جرثقیل اختیاریه با کابین

برخی از انواع جرثقیل در انتهای دکل خود یک کابین دارند. کابین جرثقیل امکان حمل نفرات به ارتفاع بلند برای انجام عملیات مختلف را فراهم می کند. برای مثال می توان به کاربری های زیر اشاره کرد که نیاز به اجاره جرثقیل اختیاریه با کابین دارد:

  • انجام تعمیرات در شبکه برق
  • نصب انواع دوربین مداربسته در ارتفاع
  • تعمیرات در نمای ساختمان
  • نصب سیستم روشنایی در سقف دارای ارتفاع بلند
  • …..

اجاره جرثقیل اختیاریه  با کفی

کفی جرثقیل به طور معمول برای حمل بار سنگین استفاده می شود. برای مثال می توان به حمل خودرو یا وسایل نقلیه دچار سانحه اشاره کرد که با استفاده از کفی جرثقیل امکان حمل آن ها در داخل یا خارج از شهر فراهم خواهد شد.

البته علاوه بر حمل وسایل نقلیه سبک و سنگین، امکان حمل انواع اجسام و تجهیزات با وزن بالای یک تن و حتی بالای بیست تن با استفاده از جرثقیل وجود دارد. برای مثال می توان به موارد زیر اشاره کرد که نیاز به اجاره جرثقیل برای انجام آن ها می باشد:

  • حمل گاوصندوق های سنگین
  • حمل ماشین تراشکاری
  • حمل تجهیزات مورد استفاده در کارگاه های صنعتی
  • …..

در برخی از موارد اجاره جرثقیل اختیاریه برای استفاده به منظور این ماشین آلات یا تجهیزات مشابه است که دارای وزن بسیار بالا هستند.

هزینه اجاره جرثقیل اختیاریه چقدر است؟

هزینه اجاره اجاره جرثقیل اختیاریه  با توجه به نوع جرثقیل (کفی دار، دارای کابین یا دکل بلند) و سایر مشخصات آن تعیین خواهد شد.

البته یک فاکتور تعیین کننده توان جرثقیل است. جرثقیل های دارای توان زیر 10 تن ارزان تر هستند. برای همین هزینه اجاره این تجهیزات کمتر است.

نکته دیگر این است که نحوه محاسبه هزینه به صورت روزانه یا شیفت کاری یا هزینه اجاره به صورت پروژه ای متفاوت است. روشن است که هزینه اجاره کوتاه مدت نسبت به اجاره جرثقیل اختیاریه به صورت بلند مدت کمتر خواهد بود.

در پایان تاکید می شود جرثقیل هابیل امکان اجاره جرثقیل 7 تن و اجاره جرثقیل 10 تن (یا کلیه جرثقیل هایی که در این متن مورد اشاره قرار گرفته اند) را با استفاده از بهترین اپراتورها در تهران خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.