خدمات, اخبار و مقالات

اجاره جرثقیل برای جابجایی تیرآهن

اجاره جرثقیل برای جابجایی تیراهن

برای پیشبرد بسیاری از پروژه های ساختمانی و عمرانی نیاز به اجاره جرثقیل برای جابجایی تیرآهن یا سایر قطعات فولادی یا مصالح ساختمانی در سایت های ساختمانی می باشد. 

علاوه بر این، به دلیل استفاده گسترده از تیراهن و قطعات آهنی در بسیاری از صنایع در تهران و سایر نقاط کشور، نیاز است انتقال و حمل این تجهیزات با استفاده از ماشین آلات سنگین انجام پذیرد. 

برای همین است که در همه نقاط کشور شاهد تقاضا برای اجاره انواع جرثقیل برای جابجایی انواع تیرآهن با اوزان مختلف هستیم. 

جرثقیل هابیل یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات کرایه جرثقیل است که در صورت نیاز به استفاده از این تجهیزات برای بلند کردن یا جابجایی انواع تیرآهن و قطعات فولادی امکان ارائه این خدمات به کلیه شرکت ها و شهروندان محترم یا صاحبان مشاغل را خواهد داشت. 

برای همین در صورت نیاز به اجاره جرثقیل تهران برای استفاده از آن در این کاربری (یا کاربردهای مشابه مانند حمل مصالح ساختمانی) می توانید از خدمات ارائه شده توسط این شرکت استفاده کنید. 

نکات مهم اجاره جرثقیل برای جابجایی تیرآهن

رعایت نکات ایمنی در زمان حمل قطعات سنگین یکی از مهم ترین مواردی است که باید در زمان استفاده از تجهیزاتی مانند انواع جرثقیل به آن ها توجه شود. 

با توجه به این که اکثر قطعات فولادی و انواع تیرآهن ممکن است از چند صد کیلو تا بیش از چند تن وزن داشته باشند، عدم توجه به این نکات در زمان استفاده از جرثقیل برای حمل کردن یا بلند کردن آن ها خواهد توانست مخاطرات زیادی را برای افراد حاضر در محل کار جرثقیل به دنبال داشته باشد. 

علاوه بر این، در پروژه های ساختمانی ممکن است در اثر رها شدن این قطعات یا برخورد آن ها با سایر تجهیزات موجود در محل اجرای پروژه شاهد بروز خسارت های سنگین باشیم. 

برای همین در صورت نیاز به اجاره جرثقیل برای جابجایی تیرآهن باید به این نکات به طور کامل دقت شود تا از بروز هر گونه حادثه نا خواسته در زمان بلند کردن یا جا به جایی قطعات فولادی و آهنی جلوگیری شود. 

اجاره جرثقیل برای جابجایی تیراهن

اجاره جرثقیل برای جابجایی تیراهن

نحوه اجاره جرثقیل برای جابجایی تیرآهن

خوشبختانه امکان ارائه خدمات توسط اپراتورهای مجرب و با استفاده از انواع جرثقیل ثابت و متحرک که امکان حمل تیراهن با اوزان مختلف را دارند برای شرکت های معتبر در سطح کلان شهر تهران وجود دارد و کلیه شهروندان امکان اجاره جرثقیل برای جابجایی تیرآهن را خواهند داشت. 

اجاره جرثقیل شرق تهران

یکی از از بخش های پایتخت که ممکن است شرکت های کوچک و بزرگ یا شهروندان تهرانی نیاز به اجاره جرثقیل داشته باشند، مناطق قرار گرفته در شرق تهران است که پروژه های متعدد عمرانی و ساختمانی در آن ها در حال انجام است. 

برای همین تلاش شده است بهترین جرثقیل ها از توان زیر ده تن تا توان های بالاتر برای استفاده برای این گونه کاربری ها در اختیار شهروندان محترم قرار گیرد. 

اجاره جرثقیل شمال تهران

در شمال تهران نیز ممکن است برای پیشبرد پروژه ساخت برج های مسکونی یا واحدهای تجاری و اداری نیاز به استفاده از انواع جرثقیل با طول بوم و دکل های متفاوت باشد. 

برای همین است که تلاش شده است خدمات لازم در اختیار شهروندان ساکن در بخش های شمال پایتخت که نیاز به اجاره جرثقیل برای جابجایی تیرآهن دارند قرار گیرد. 

البته علاوه بر شرق و شمال پایتخت، در کلیه بخش های کلان شهر تهران می توان با ارائه این خدمات امکان رفع نیازهای افراد حقیقی و حقوقی مانند شرکت های عمرانی و ساختمانی را رفع کرد. 

هزینه اجاره جرثقیل برای جابجایی تیرآهن

یکی از مهم ترین نکاتی که در زمان نیاز به اجاره جرثقیل برای جابجایی تیرآهن یا برای کاربری های مشابه به آن توجه می شود هزینه لازم برای اجاره این تجهیزات و حمل قطعات فولادی یا آهنی در سایت های ساختمانی یا محل بارگیری یا تخلیه آن ها است. 

باید توجه داشته باشید که این هزینه ها با توجه به نوع جرثقیل مورد استفاده برای حمل قطعات فولادی یا تیراهن تعیین خواهد شد. برای مثال هزینه لازم برای اجاره جرثقیل 7 تن که در بسیاری از مواقع برای حمل تیراهن به کار می رود با توجه به مدت زمان استفاده از ان و با در نظر گرفتن نرخ اجاره این نوع جرثقیل محاسبه خواهد شد. 

اما در مواردی در صورت نیاز به اجاره جرثقیل برای جابجایی تیرآهن لازم است اقدام به اجاره جرثقیل 10 تن یا توان های بالاتر بنمایید. در این مواقع به طور حتم هزینه لازم برای اجاره این تجهیزات به دلیل ظرفیت بالاتری که دارند بیشتر خواهد بود. 

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد با کارشناسان شرکت تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری در مورد انواع جرثقیل و هزینه اجاره آن ها برای استفاده به این منظور در اختیار شما قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.