خدمات

اجاره جرثقیل 10 تن کفی | 09122591675

اجاره جرثقیل 10 تن کفی دار

از جمله خدماتی که در شرکت جرثقیل هابیل ارائه می شود اجاره جرثقیل کفی 10 تن است. شما عزیزان برای اجاره جرثقیل در تهران می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و از جرثقیل هابیل با مناسب ترین قیمت دستگاه مورد نظر خود را سفارش دهید.

شرکت جرثقیل هابیل با دارا بودن انواع جرثقیل ها در شهر تهران می تواند اجاره جرثقیل در هر ابعادی را که بخواهید انجام دهد. یکی از این انواع جرثقیل ها جرثقیل کفی دار ده تن است. همانطور که از اسم این جرثقیل پیداست این نوع از جرثقیل برای حمل و جابجایی بارهایی تا حداکثر ده تن مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع را می توانید از جرثقیل هابیل هم به صورت شیفت شب و هم به صورت شیفت روز اجاره کنید. همچنین پشتیبانی 24 ساعته ما می تواند کار را برای شما راحت تر کند.

در ادامه قصد داریم تا شما را با این نوع از جرثقیل آشنا کنیم تا کار برای سفارش اجاره جرثقیل کفی راحت تر شود.

مطالعه بیشتر: اجاره جرثقیل شرق تهران

اجاره جرثقیل 10 تن کفی

نحوه ی کار اجاره جرثقیل 10 تن نیز مانند سایر جرثقیل های کفی دار است. البته تفاوت هایی نیز دارد که به آن ها اشاره خواهیم کرد. اگر به فکر اجاره جرثقیل کفی دار 10 تن هستید باید بدانید که این نوع جرثقیل با فرمان روغن هیدرولیک کار می کند. همان طور که گفته شد بنا به وزن این جرثقیل دارای تفاوت هایی می باشد که این موارد شامل ساختار گردون، پمپ هیدرولیک و باز و بسته شدن جک های جلو و عقب است.

اجاره جرثقیل 10 تن کفی

اجاره جرثقیل 10 تن کفی

جرثقیل کفی 10 تن

هر فعالیتی که جرثقیل های سبک وزن مانند 3، 5 و 7 تن توانایی انجام آن را نداشته باشند می بایست با استفاده از جرثقیل کفی 10 تن انجام دهید. جرثقیل 10 تن از نظر ظاهری با نمونه های سنگین وزن تر و یا حتی سبک وزن تر خود تفاوتی ندارد و این فقط تناژ و قدرت باربرداری آن است که تفاوت ایجاد می کند. جرثقیل کفی ده تن را می توانید برای مقاصد مختلفی اجاره کنید.

اجاره جرثقیل کفی 10 تن در تهران

اجاره جرثقیل 10 تن در تهران برای خدمات مختلفی از جمله جابجایی کانکس، پالت، بارگیری محموله های دریایی، نصب سازه های فولادی و بتنی و دیگر مصارف مورد استفاده قرار می گیرد. تنها نکته ای که به هنگام اجاره جرثقیل 10 تن در تهران می بایست در نظر داشته باشید انتخاب نوع ماشین است. برای مثال نوع کفی آن برای حمل و نقل جاده ای استفاده می شود و قیمت مقرون به صرفه ای دارد.

تفاوت جرثقیل ده تن با سایر جرثقیل های کفی دار

بار وزنی که این جرثقیل جابجا می کند نسبت به سایر جرثقیل های کفی دار بیشتر است بنابراین ساختار گردن متفاوت با سایر جرثقیل های سبک تر است. در هنگام اجاره جرثقیل 10 تن کفی دار توجه داشته باشید که از شانه گردان بجای دنده گردان استفاده می کند که به صورت ریلی است.

این موردی که ذکر شد بر روی گردش جرثقیل اثر گذار است و گردش 360 درجه را از آن می گیرد. چرخش جرثقیل کفی دار ده تن 180 درجه است. در ناحیه پمپ هم بجای پمپ دنده ای از پمپ پیستونی استفاده می شود.

همچنین خود برنده یا کامیونی که جرثقیل بر روی آن سوار است باید از نظر قدرت و توانایی نیروی لازم برای پشتیبانی از جرثقیل را داشته باشد. شما تصور کنید که کامیون قدرت کافی را نداشته باشد عملا نمی توان از جرثقیل استفاده کرد.

ارتفاع کف نیز دارای تفاوت است. در هنگام اجاره جرثقیل 10 تن کفی دار باید توجه داشته باشید که ارتفاع این نوع از سایر جرثقیل های کفی دار بیشتر است. ارتفاع این نوع جرثقیل (۱۰ تن) از زمین از ۱/۵ تا ۱/۸۰ متغیر می باشد و فضای کف آن از طول ۵/۶۰ به ۶ متر و عرض آن به ۲/۵۰ می رسد در حالی که در جرثقیل کفی سبک ارتفاع از سطح زمین تا کف نهایتا به ۱/۲۰ و عرض آن به ۲/۳۰ بیشتر نخواهد رسید.

خدمات جرثقیل 10 تن کفی

جرثقیل های 10 تن کفی دار برای ظیف وسیعی از خدمات مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه گاها در پروژه های ساخت و ساز نیز نیاز می شود تا برای جابجایی مصالح، تیرآهن، میلگرد، سیمان و آهک از آن استفاده شود. حتی در برخی از موارد پایانه های ترانزیتی داخلی سوار بر خودروهای باربری به مکان های مصرف انتقال می یابند. تمامی این فرایند با جرثقیل 10 تن کفی قابل انجام می باشد.

کرایه جرثقیل 10 تن کفی 

در کل اگر بخواهیم جرثقیل های کفی دار 10 تن را دسته بندی کنیم می توان آن ها را به 5 دسته کلی طبقه بندی کرد که عبارتند از:دکل بلند، دکل کوتاه، وینچ دار، بدون وینچ و چپقی

در مورد جرثقیل 10 تن دکل بلند و دکل کوتاه باید گفت که در دکل کوتاه، در اصل دکل اصلی کوتاه بوده و داری دو تلسکوپی است که در جمع طول آن ها به 9 متر می رسد ولی در جرثقیل کفی دار ده تن دکل بلند این طول می تواند با سه تلسکوپی ای که دارد به 12 متر هم برسد. همان طور که این طول ها متفوت است پس بار را از دو نقطه متاوت می توانند بر دارند. همانطور که واضح است در دکل بلند کار به مراتب راحت تر است.

حال می رسیم به اجاره جرثقیل کفی 10 تن وینچ دار و بدون وینچ. اجاره جرثقیل ده تن بدون وینچ کفی دار عمدتا در مکان های سقف کوتاه استفاده می شود. این دو نفاوت هایی در بار و راندمان نیز باهم دارند که برای اطلاع از این موارد می توانید با یکی از شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید. نصب تیر های برق فشارقوی یکی از کارهایی است که با این جرثقیل ها انجام می شود.

کرایه جرثقیل 10 تن کفی 

کرایه جرثقیل 10 تن کفی

جرثقیل 10 تن دکل بلند و دکل کوتاه

در زمان اجاره جرثقیل ۱۰ تن باید به ارتفاع موردنیاز در داخل پروژه دقت کنید. اگر ارتفاع کمتر از ۹ متر باشد، جرثقیل دکل کوتاه کفایت کرده و کارها باکیفیت به انجام می‌رسند. ولی برای ارتفاعاتی که به بیش از ۱۲ متر می‌رسند، باید از کرایه جرثقیل ۱۰ تن از نوع تلسکوپی که توانایی افزایش دکل را داشته کمک بگیرید. این جرثقیل‌ها به دلیل قابلیت افزایش طول دکل با نام جرثقیل دکل بلند خوانده می‌شوند. اجاره جرثقیل ۱۰ تن در تهران در هر دو نوع پر متقاضی است.

چرا که نوع دکل کوتاه ارزان‌تر بوده و نوع دکل بلند ارتفاعات غیرقابل‌دسترس را ملموس می‌سازد. پس هر دو به نسبت شرایط سایت کاری موردنیاز هستند. بدین ترتیب از جرثقیل دکل کوتاه در بارگیری و تخلیه ماشین‌های باربری، نصب تابلوهای تبلیغاتی، پیاده‌سازی چادرهای هیئات مذهبی و اموری که پوشش ارتفاعات حداکثری ملاک نیست، استفاده می‌شود. ولی کارهایی سنگین‌تری چون احداث توربین‌های بادی، نماسازی برج‌های چندطبقه، اجرای سوله‌ها و انبارها را به جرثقیل دکل بلند و توانایی آن واگذار می‌کنند.

جرثقیل ماشینی 10 تن

برخی از جرثقیل ها برای حمل و نقل مورد استفاده قرار می گیرند و می توانید کانکس، خودرو، پالت و … را با استفاده از جرثقیل ماشینی 10 تن نیز حمل کنید. برای این کار نیاز به اجاره جرثقیل 10 تن کفی دار دارید که می توانید جرثقیل هابیل با مناسب ترین قیمت دریافت کنید.

قیمت اجاره جرثقیل 10 تن کفی

اجاره جرثقیل 10 تن کفی یکی از کارهای تخصصی می باشد که باید قبل از اقدام با مشاوران و متخصصان مشورت گرفته شود. گروه جرثقیل هابیل با داشتن متخصصان و مشاوران ماهر می تواند شما را در امور اجاره جرثقیل یاری دهد. کفی است با ما تماس بگیرید. برای دریافت لیست قیمت اجاره جرثقیل کلیک کنید.

2 دیدگاه در “اجاره جرثقیل 10 تن کفی | 09122591675

  1. شهرام گفت:

    سلام خسته نباشید تعرفه هاتون رو اعلام می کنید برای جرثقیل 10 تن؟

  2. احمدی گفت:

    سلام وقت بخیر برای اجاره جرثقیل کفی 10 تن با چه شماره ای باید تماس بگیریم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.