خدمات

اجاره جرثقیل در ابوذر منطقه 17

اجاره جرثقیل در ابوذر منطقه 17

برای اجاره جرثقیل در ابوذر منطقه 17 تهران می توانید همین حالا با شماره 09122591675 تماس بگیرید و خدمات مورد نظر خود را دریافت کنید. این شرکت در 7 روز هفته آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد. ابوذر در گذشته با نام فلاح شناخته شده است و در ابتدا بخشی از دولاب بوده است اما بعدها با حضور آپارتمان ها و ساخت و ساز این منطقه با نام ابوذر شناخته شد. برای اجاره جرثقیل مناسب خود کلیک کنید.

محله ابوذر کجاست؟

این محله از شمال به بزرگراه آهنگ، از جنوب به بزرگراه امام رضا (ع) و میدان بسیج، از شرق به بزرگراه افسریه و از غرب به خیابان خاوران منتهی می‌شود. همانطور که مشخص است ابوذر که برخی آن را اباذر می‌خوانند از نظر دسترسی به بزرگراه‌ها موقعیت خوبی دارد ضمن اینکه بزرگراه‌های بعثت و امام علی (ع) هم در نزدیکی این محله واقع شده‌اند.

با نگاهی به نقشه محله ابوذر متوجه خواهید شد که این محله به شکل مثلث قائم الزاویه است که ضلع شمالی آن را بزرگراه آهنگ و مرز بین ابوذر و منطقه 14 شهرداری تشکیل می‌دهد و ضلع جنوبی آن بزرگراه بسیج مستضعفین (افسریه) است که ابوذر را از محله‌های افسریه شمالی و جنوبی جدا کرده و همچنین اضلاع شرقی و غربی ابوذر هم بزرگراه امام رضا و خیابان خاوران هستند که مرز بین این محله با محله اتابک در غرب و محله هاشم آباد در جنوب محسوب می‌شوند.

اجاره جرثقیل در ابوذر منطقه 17

اجاره جرثقیل در ابوذر منطقه 17

اجاره جرثقیل در ابوذر

همان طور که بیان شد منطقه ابوذر به یک منطقه مسکونی تبدیل شده است و از نظر قیمت گزینه ای مناسب برای خرید و یا اجاره خانه می باشد. به همین سبب ساخت و ساز در این محله زیاد است. اگر قصد اجاره جرثقیل در ابوذر و یا مناطق مجاور آن را دارید می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

قیمت اجاره جرثقیل در ابوذر

یکی از مهم ترین سوالات مشتریان این است که حدود قیمت اجاره جرثقیل چقدر است. برای مشاهده محدوده قیمت می توانید روی لینک درج شده کلیک کنید و حدود قیمت را مشاهده کنید. اما در صورتی که اطلاعات کاملی در مورد محدوده قیمت می خواهید می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید و پس از دادن اطلاعات کامل در مورد نوع بار و تعداد روزهایی که برای کرایه می خواهید، قیمت دقیق را جویا شوید. جرثقیل هابیل آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.