اخبار و مقالات, خدمات

اجاره جرثقیل چیذر

اجاره جرثقیل چیذر

امروزه برای اجاره جرثقیل چیذر می توان به راحتی با استفاده از فضای مجازی و در کوتاه ترین زمان ممکن موفق به کرایه این تجهیزات برای حمل خودرو یا سایر اجسام سنگین در هر نقطه ای از پایتخت شد.

شاید به خوبی بدانید که انواع ماشین آلات و اشیای سنگین ممکن است نیروی متفاوتی برای حمل و غلبه بر گرانش زمین نیاز داشته باشند. زیرا هر یک از آن ها می توانند وزنی بیش از یک تن تا بالای 10 تن وزن داشته باشند.

برای همین در صورت نیاز به اجاره جرثقیل چیذر باید بهترین نوع جرثقیل را با توجه به توان و نیرو محرکه لازم برای بلند کردن اجسام یا حمل آن ها انتخاب کنید.

جرثقیل هابیل یکی از ارائه دهندگان خدمات اجاره جرثقیل در تهران  است که در صورت نیاز شهروندان و شرکت های تولیدی، خدماتی و ساختمانی امکان کرایه کوتاه مدت و بلند مدت این تجهیزات را برای استفاده در طیف گسترده ای از کاربردها با توان های باربرداری از زیر ده تن تا بالای 30 تن دارد.

برای همین می توانید در صورت نیاز به اجاره جرثقیل چیذر از خدمات ارائه شده توسط این شرکت در کوتاه ترین زمان ممکن به منظور پیشبرد پروژه های سنگین یا حمل انواع اجسام و ماشین آلات بهره مند شوید.

کسب اطلاعات بیشتر: اجاره جرثقیل حکیمیه

نحوه اجاره جرثقیل چیذر

همان طور که در ابتدای متن اشاره شد، خوشبختانه امکان استفاده از خدمات شرکت ها و دفاتر اجاره دهنده جرثقیل در تهران بزرگ به راحتی پس از تماس با کارشناسان حاضر در دفتر وجود دارد. به این منظور تنها کافی است ابتدا دلیل نیاز خود به اجاره جرثقیل چیذر را بیان کنید.

لازم به ذکر است به طور معمول نیاز شهروندان برای یکی از کاربری های زیر است:

1.حمل خودروی شخصی

حمل خودروهای شخصی که در بخش های مختلف چیذر دچار حادثه شده اند یکی از مهم ترین دلایل نیاز روزمره شهروندان در این بخش از پایتخت برای اجاره جرثقیل برای حمل خودرو است.

برای مثال می توان نیاز به حمل انواع خودروی پیکان، پژو، پراید، سمند، پارس و ال نود را مورد اشاره قرار داد که هر یک امکان دارد بنا به دلیلی دچار نقص فنی یا دچار سانحه شده باشند.

2.حمل وسایل نقلیه سنگین

حجم وسایل نقلیه سنکین مجاز به تردد در چیذر محدودتر از خودروهای شخصی بوده و تعداد آن ها به طور قابل ملاحظه ای کمتر باشد. اما در برخی از موارد ممکن است این وسایل نقلیه دچار مشکل شوند. برای مثال مواردی دیده می شود که اتوبوس های متعلق به شرکت واحد دچار مشکل شده و امکان حرکت ندارند.

یا انواع کامیونت ها و خاور (که برای حمل مواد غذایی یا محصولات مختلف به واحدهای فروشگاهی استفاده می شوند) دچار عیب یا نقص فنی شوند. در این موارد نیاز به اجاره جرثقیل چیذر با توان بالاتر برای جابجایی آن ها خواهد بود.

3.پیشبرد پروژه های ساختمانی

در چیذر (مانند بسیاری از مناطق استان های تهران و البرز) پروژه های ساختمانی با کاربری های تجاری یا مسکونی در حال اجرا هستند.

یکی از دلایل نیاز به اجاره جرثقیل چیذر استفاده از این تجهیزات برای حمل مصالح ساختمانی یا پیشبرد امور سنگین در مراحل اجرای پروژه های ساختمانی و عمرانی می باشد.

البته کاربری های دیگری نیز هستند که برای حمل یا بلند کردن تجهزات سنگین نیاز به استفاده از جرثقیل می باشد.

در ادامه چند نوع جرثقیل که بیشتری کاربرد را در چیذر دارند معرفی شده اند:

اجاره جرثقیل 7 تن

جرثقیل 7 تن یکی از انواع جرثقیل است که بیشتر برای کاربردهای سبک و نیمه سنگین به کار می رود.

برای مثال می توان به امکان استفاده از آن برای حمل خودروهای شخصی یا ماشین آلات نسبتا سنگین با وزن چند تن اشاره کرد.

اجاره جرثقیل 10 تن

جرثقیل 10 تن یکی از انواع جرثقیل است که دارای کاربری های منحصر به فرد خود است. این دستگاه می تواند با استفاده از کفی یا دکل خود امکان انجام امور مختلفی را داشته باشد.

در بسیاری از کاربردهایی که امکان اجاره جرثقیل 7 تن وجود ندارد، اجاره جرثقیل 10 تن می تواند مشکل شما را بر طرف کند.

البته جرثقیل هایی با توان 20 تن و 30 تن یا حتی بالاتر نیز برای استفاده در کاربری های بسیار سنگین وجود دارند.

هزینه اجاره جرثقیل چیذر چقدر است؟

هزینه لازم برای اجاره جرثقیل در تهران با توجه به نرخ های مصوب می باشد و برای اجاره جرثقیل چیذر نیز می توانید از این خدمات با تعرفه های معقول بهره مند شوید.

لازم به ذکر است هزینه اجاره جرثقیل  وابسته به فاکتورهای زیر است:

  1. توان اسمی یا ظرفیت جرثقیل
  2. نوع کاربری
  3. مدت زمان کرایه دستگاه

برای همین تفاوت زیادی بین هزینه اجاره جرثقیل شرق تهران یا اجاره جرثقیل شمال تهران وجود ندارد. این نوع کاربری یا مدت زمان کرایه دستگاه است که نقش تعیین کننده در هزینه لازم برای اجاره جرثقیل چیذر یا سایر بخش های پایتخت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.