اخبار و مقالات, خدمات

اجاره جرثقیل 30 تن

اجاره جرثقیل 30 تن

آیا با دلیل نیاز به اجاره جرثقیل 30 تن آشنا هستید؟ در حال حاضر انواع جرثقیل با مشخصات متفاوت و با دارا بودن دکل هایی با توان باربرداری در ارتفاع ها و تا شعاع های مشخص برای استفاده در پروژه های عمرانی، ساختمانی و سایر کاربردها وجود دارند. جرثقیل 30 تن یکی از این تجهیزات است که با دکل بلند خود به عنوان یکی از ابزار سودمند برای جابجایی اجسام سنگین شناخته می شود و در شرایط بسیار سخت قابل استفاده است.

شهروندان محترم و شرکت های خصوصی و دولتی می توانند در صورت نیاز به اجاره جرثقیل 30 تن در تهران یا شهرستان ها با دفاتر کرایه دهنده این تجهیزات برای انتخاب بهترین مدل جرثقیل و کرایه آن تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت کنند. برای اجاره جرثقیل روی لینک کلیک کنید.

اجاره جرثقیل 30 تن در تهران

اجاره جرثقیل 30 تن با توجه به دکل بلندی که این دستگاه دارد می تواند برای پیشبرد بخشی از پروژه های بزرگ ساختمانی و برای انجام عملیات جابجایی اجسام سنگین مناسب باشد. در واقع با توجه به مدل های مختلفی که انواع جرثقیل دارند، هدف از اجاره جرثقیل 30 تن (با توجه به حداقل و حداکثر ارتفاع قابل پوشش با استفاده از این دستگاه) می تواند متفاوت باشد.

اجاره جرثقیل 30 تن دکل بلند

کلیه افرادی که قصد اجاره این تجهیزات را دارند، به دنبال برخورداری از مزایای منحصر به فرد این دستگاه با توجه به دکل بلند دستگاه می باشند. در واقع طور بوم جرثقیل 30 تن یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که تعیین کننده کاربرد این دستگاه است و با توجه به این که طول بوم این دستگاه به طور معمول توانایی پوشش حداقل ارتفاع 10 متر و حداکثر ارتفاع 24 متر را دارد، کاربردهای دستگاه و توانایی های آن به طور کلی مشخص است.

البته برخی از مدل های این جرثقیل ها توان پوشش ارتفاع های بلند تا 30 متر را دارند (که جزو بهترین مدل های موجود برای کرایه به منظور اجرای عملیات و باربرداری تا ارتفاع های بیشتر هستند).

اجاره جرثقیل 30 تن

اجاره جرثقیل 30 تن

جرثقیل 30 تن چه کاربردی دارد؟

امکان اجاره انواع جرثقیل برای کاربری های مختلف باعث شده است تا بتوان برای انجام پروژه های مختلف از این دستگاه ها برای تسهیل عملیات جابجا کردن اجسام و اشیای سنگین استفاده کرد. این جرثقیل با توجه به مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد خود و دارا بودن دکل بلند می تواند انجام عملیات مختلفی را در پروژه هایی که نیاز به باربرداری یا جابحایی اجسام سنگین است با موفقیت به پایان برساند.

از جمله کاربردهایی که باعث نیاز به اجاره جرثقیل 30 تن می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. پروژه های ساختمانی

یکی از مهم ترین دلایل نیاز به اجاره جرثقیل 30 تن برای استفاده از آن ها در پروژه های ساختمانی است. امروزه برج های مسکونی در چندین طبقه توسط شرکت های ساختمانی و یا با نظارت بخش های دولتی و خصوصی اجرا می شوند که نیاز به استفاده از جرثقیل های دارای دکل بلند برای باربرداری و حمل بار در آن ها می باشد.

اجاره جرثقیل 30 تن با توجه به دکل بلندی که دارد می توان در پیشبرد این پروژه ها بسیار ضروری باشد و برای همین است که بخش مهمی از تقاضا برای اجاره این تجهیزات از سوی شرکت های ساختمانی و یا بخش های خصوصی و دولتی است که قصد اجرای عملیات ساخت واحدهای ساختمانی چند طبقه را دارند.

2. کار در مناطق صعب العبور

یکی از دیگر از دلایل نیاز به اجاره جرثقیل 30 تن برای انجام پروژه های عمرانی و راهسازی یا کار در مناطق صعب العبور است که سایر تجهیزات یا نیروی انسانی برای پیشبرد امور در آن ها کار سختی بوده و با مخاطرات جدی همراه باشد.

با توجه به این که جرثقیل 30 تن توان کار در ارتفاع های مختلف و در شرایط سخت را دارد، اجاره این تجهیزات برای کاربردهای خاص و شرایط سخت جزو بهترین راهکارها برای حل مشکلات مربوط به پروژه های در حال اجرا در این شرایط می باشد.

3. تخلیه و بارگیری دستگاه های صنعتی

ممکن است برای تخلیه یا بارگیری دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی که دارای وزن بسیار بالایی هستند، نیاز به دکل بلند و توان باربرداری این دستگاه باشد. برای همین اجاره جرثقیل 30 تن برای این دست از امور نیز رایج است و به خصوص در کارگاه های تولیدی یا کارخانجاتی که نیاز به حمل ماشین آلات سنگین دارند نیاز به اجاره این دستگاه برای انجام امور ذکر شده خواهد بود.

4. لوله گذاری

یکی دیگر از کاربری هایی که شاید نیاز به اجاره جرثقیل 30 تن داشته باشد، اجرای عملیات لوله گذاری برای پروژه های انتقال آب، گاز، نفت و یا سایر مواد می باشد. در این پروژه ها با توجه به قطر، طول و وزن لوله هایی که باید در گودها گذاشته شوند، ممکن است نیاز به اجاره جرثقیل 30 تن یا سایر جرثقیل ها باشد.

5. جابجایی کانکس

به طور حتم در صورتی که وزن کانکس بالا باشد و یا در شرایط خاص ممکن است که اجاره جرثقیل 30 تن بهترین راه برای حمل انواع کانکس از محلی به مکان دیگر باشد. برای همین یک کاربری دیگر که نیاز به اجاره جرثقیل دارد، نیاز به انتقال انواع کانکس از محلی به محل دیگر است.

6. نگه داشتن محموله های معلق

در برخی از موارد دیده می شود که نیاز به معلق نگهداشتن محموله های سنگین در هوا است. در این شرایط استفاده از دستگاه هایی که توان پوشش ارتفاع های بالا را با بلند کردن اجسام سنگین و نگه داشتن آن ها به صورت معلق داشته باشند لازم است. اجاره جرثقیل 30 تن در این شرایط می تواند کمک زیادی در بلند کردن و نگهداشتن این اجسام سنگین در ارتفاع های مشخص داشته باشد.

البته به طور حتم طول بوم یا اندازه دکل جرثقیل (که در بالا به آن اشاره شد)، باید به اندازه ای باشد که توان پوشش ارتفاع مدنظر را داشته باشد.

7. رساندن انواع چیلر به ارتفاع مشخص

انتقال چیلر به ارتفاع مشخص نیز یکی دیگر از کاربری هایی است که شاید با کرایه جرثقیل 30 تن بتوان موفق به انجام آن شد.

8. نصب یا باز کردن تجهیزات مختلف

در برخی از موارد شاهد هستیم که تجهیزات مختلف مانند انواع تجهیزات مخابراتی و آنتن در ارتفاع های بالایی نصب شده اند و برای نصب کردن یا باز کردن آن ها نیاز به کرایه جرثقیل است.

شاید در این موارد دکل بلند جرثقیل 30 تن بتواند برای باز کردن یا نصب این تجهیزات بسیار کمک کننده باشد. لازم به ذکر است اجاره جرثقیل 30 تن می تواند برای نگهداری قطعات در هوا و نصب یا برش آن ها نیز مفید باشد.

اجاره جرثقیل 30 تن

اجاره جرثقیل 30 تن

9. تخلیه آهن آلات

آهن آلات جزو تجهیزاتی هستند که با توجه به وزن بالایی که دارند برای تخلیه یا بارگیری نیاز به نیرو محرکه بالایی خواهند داشت. برای همین ممکن است انواع جرثقیل برای تخلیه و بارگیری آهن آلات و شمش های فولادی به کار روند.

اجاره جرثقیل 30 تن به این منظور از راهکارهای مناسب برای تخلیه یا بلند کردن آهن آلات تا ارتفاع های مشخص در پروژه های ساختمانی و سایر پروژه های عمرانی باشد.

البته کاربردهای دیگری نیز هستند که می توان با استفاده از این دستگاه موفق به پیشبرد پروژه های سنگین شد. اما در این بخش اشاره ای به آن ها نخواهد شد.

کرایه جرثقیل 30 تن در تهران

کارشناسان حاضر در دفاتر اجاره جرثقیل می توانند در صورت نیاز راهنمایی های لازم را در زمینه نحوه اجاره و هزینه لازم برای کرایه دستگاه در اختیار شما قرار خواهند داد. البته به طور حتم باید در زمان نیاز به اجاره انواع جرثقیل توجه داشته باشید که دستگاه هایی که اجاره می کنید فاقد نقص فنی بوده و از بهترین اپراتور برای هدایت آن استفاده شود. با در نظر گرفن این نکات می توانید به راحتی از مزایای این نوع جرثقیل برای باربرداری های سنگین در شرایط سخت بهره مند شوید.

خوشبختانه شرکت های مجهز و دفاتر متعددی هستند که امکان اجاره جرثقیل 30 تن به همراه اپراتورهای کارآزموده از آن ها وجود دارد و به نظر کمبودی در این زمینه وجود نداشته باشد.

موارد استفاده جرثقیل 30 تن

کرایه جرثقیل 30 تن یک راهکار ایده آل برای پیشبرد پروژه های ساختمانی می باشد که می بایست با بالاترین کیفیت ان ها را اجاره کنید. این دستگاه برای جابجایی اجرام مختلف گزینه مناسبی است. مقاومت جرثقیل 30 تن بسیار بالاست. برخی از موارد استفاده جرثقیل 30 تن به شرح زیر می باشد:

  •    نگهداری محموله‌های معلق در هوا
  •    بارگیری اجسام و اجرام فوق سنگین
  •    تخلیه بار و بارگیری دستگاه‌های صنعتی
  •    لوله‌گذاری در گودها
  •    جابه‌جایی انواع کانکس‌های صنعتی
  •    نصب و بازکردن تاور کرین در ارتفاع
  •    تخلیه و حمل دستگاه‌های بیمارستانی
  •    رساندن انواع چیلرها به ارتفاع
  •    حمل انواع پالت‌ها
  •    جابه‌جایی خودروها
  •    نصب و بازگشایی آنتن‌های مخابراتی
  •    تخلیه آهن‌آلات و میل‌گرد
  •    راه‌اندازی و جمع‌آوری سیلوهای و سوله‌ها
  •    نگهداری قطعات برای برش در هوا و زمین

مشخصات اجزای جرثقیل 30 تن

جرثقیل های دکل بلند با نام جرثقیل 30 تن شناخته می شوند. این تجهیزات به دلیل پوشش دهی ارتفاعات بالا در امور سخت و سهمگین به راحتی مورد استفاده قرار می گیرند. جرثقیل 30 تن در این میان با مشخصاتی چون بوم های آرواره ای، تعادلی و یا هیدرولیکی، آرواره هایی با قابلیت افزایش ارتفاع به بوم، شاخص تر و پرقدرت تر ظاهر شده اند.

جدول بار جرثقیل 30 تن

جدول بار جرثقیل ۳۰ تن رسالت شرح خلاصه‌ای از ظرفیت باربرداری جرثقیل‌ها را در ارتفاع و شعاع کاری متفاوت بر عهده دارد. به همین دلیل است که مطالعه آن قبل از اجاره جرثقیل ۳۰ تن به‌منظور کاهش حوادث باربرداری توصیه می‌شود. صنعت لیفتینگ همیشه کوشیده با تجهیزات و امکانات متفاوت خطرات حین حمل بار را کاهش دهد، ارائه جدول بار مختص به هر جرثقیل نیز رویکردی در همین راستا است.

این جدول جزئیات و ویژگی‌های جرثقیل را به‌وضوح نشان داده و تناسب تغییر شعاع و زاویه کاری را با ظرفیت ماشین بیان می‌کند. بدین ترتیب عدم توجه بدان، افراد را در پروژه‌ها اعم از متصدیان، کارگران و … تجهیزات باربرداری و حتی سازه‌ها و کالاهای قابل‌حمل را با مخاطرات جدی روبرو می‌سازد.

جدول بار جرثقیل 30 تن

جدول بار جرثقیل 30 تن

قیمت اجاره جرثقیل 30 تن

برای کرایه جرثقیل 30 تن نیاز به پرداخت مبالغ مشخصی با توجه به نرخ مصوب یا به صورت توافقی با توجه به مدت زمان کرایه و کاربری مدنظر می باشد. همان طور که در بخش های قبل اشاره شد، امکان استفاده از این دستگاه در طیف گسترده ای از کاربردها وجود دارد.

برای همین ممکن است قیمت اجاره جرثقیل 30 تن برای هر کاربرد با هزینه مورد نیاز برای اجاره آن به منظور پیشبرد پروژه های دیگر کاملا متفاوت باشد.

در هر یک از این موارد می توانید با توجه به نرخ متعارف کرایه یا به صورت توافقی و ضمن عقد قراداد از این تجهیزات برای پیشبرد پروژه های ساختمانی و ساخت واحدهای چند طبقه استفاده کنید. شما همچنین می توانید برای کاربردهایی مانند تخلیه و بارگیری تجهیزات صنعتی اقدام به اجاره جرثقیل 30 تن به صورت ساعتی یا روزانه بنمایید. توصیه می شود در کاربری های ذکر شده با کارشناسان اجاره دهنده این تجهیزات مشورت کنید تا اطلاعات جامع تری در اختیار شما قرار دهند.

نکات مهم کرایه جرثقیل 30 تن

پیش از اجاره جرثقیل 30 تن در تهران می بایست برخی از نکات را برای شرکت های ساختمان سازی رعایت کنید. برخی از این نکات به شرح زیر می باشد:

آماده سازی محل قبل از اجاره جرثقیل

اگر قرار است پیاده رو، خیابان و یا فضای عمومی را مسدود کنید می باشد مجوزهای لازم را پیش از اجاره دریافت کنید. در صورتی که پایه های جرثقیل باید در پیاده رو قرار بگیرد بایستی به طور کامل محکم شود تا در صورت وقوع بالای غیر طبیعی خطری عابرین پیاده را تهدید نکند.

رعایت اصول ایمنی هنگام کار با جرثقیل 30 تن

در حین کار برای جلوگیری از وقوع اتفاق لازم است که اصول ایمنی رعایت شود. از جمله این که نباید روی پیاده روها و فضای عمومی وسایلی جابجا شود.

توجه به نحوه سرویس دهی شرکت اجاره جرثقیل

حتما ۳ روز تا ۱ هفته قبل از اجاره‌ی جرثقیل مراحل کاری و ایمنی را رعایت کنید و نسبت به گرفتن مجوزهای لازم از اداره‌ی راهنمایی و رانندگی دیگر سازمان‌های مربوطه اقدام کنید. توجه داشته باشید که محدوده و مکان سرویس‌دهی این شرکت‌ها به محدوده و مکان کار شما و جایی که پروژه‌ی ساختمانی‌تان در حال انجام است؛ نزدیک باشد.

دریافت بیمه قلاب جرثقیل

در صورتی که پروژه‌ی ساختمانی شما بزرگ است و حساسیت زیادی دارد؛ نسبت به گرفتن بیمه قلاب جرثقیل اقدام کنید. این بیمه در قبال وارد آمدن خسارات بدنی و مالی به اشخاص ثالث و محموله، چنانکه اشتباه، خطا، غفلت و یا قصور بیمه گذار در انجام وظایف خود در محل کار رخ دهد و مسئولیت بیمه گذار توسط بیمه گر و در صورت لزوم توسط مراجع قضایی محرز گردد؛ بیمه گر موظف است، حداکثر تا سقف تعهدات مندرج در جدول تعهدات بیمه نامه، آنها را جبران کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.